El món dels webblogs
Blog Smile
A través d'una iniciativa de l'assignatura de Gèneres informatius i interpretatius en premsa hem hagut de construir blogs com aquest. Després de visitar-ne uns quants m'ha agradat molt el de la Laura Pous per la manera d'enfocar-lo- Per això li he deixat un comentari a:
laurasmile.blogspot.com
laurasmile.blogspot.com